close

IMG_1694.JPG  

我諗. . . 今年既情人節,
係我唔會忘記既一個

今年大家都知, 我同Poonie唔可能一齊過情人節
因為大家都走唔開, 各有各忙
所以, 我同左Karen媽去食野,
順便送埋份禮物俾Karen媽
之後係我臨走個陣收到個電話
話俾我知我有份禮物
當時個一刻, 呆左一陣
就問Karen媽有冇送野俾我
但係諗諗下, 冇咩會知道我地址
之後, Karen媽同我估會唔會係Poonie送野俾我呢?
但就算係唔係, 一諗起Poonie就已經好開心
所以, 急不及待即刻返屋企. . .

原來, Poonie真係為我準備一份情人節禮物
很感動, 因為. . . 我真係估唔到
想到我為Poonie準備既禮物, 卻未準時送到俾Poonie
有點唔好意思. . .
雖然, Poonie唔係我身邊同我一齊渡過
但Poonie那份心意, 令我有無限感動
Poonie, thanks for giving me a remarkable VDay.
I Love You. . .


小插曲: 回家途中, 因為應承左Poonie會準時返去
所以係地鐵轉車坐的士, 差唔多到屋企個陣
比架DHL既車撞埋黎. . . 個一刻, 震哂, 超驚
但好彩個人無事
第一時間, 打左俾呀玲, 跟住Karen媽, 而腦海諗住既
係盡快返到屋企, 唔可以令Poonie擔心
一個人到左最危險個陣, 腦海會出現對你最重要既人
我很慶幸, 自己還在. . .



。aH Sa =D

arrow
arrow
    全站熱搜

    田 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()