close
1. 我叫高雅婷, 英文名Melissa, 係中法混血兒, 但唔識講法文
2. 我有兩個stepbrother, 一個係我老豆同宜家呢個媽咪生, 一個係我鬼婆媽咪同第二個生
3. 我個鼻高同啡金髮係遺傳自我鬼婆媽咪
4. 我最敬愛既長輩係爺爺
5. 我身體幾差, 我有先天性心漏病同糖尿病, 心漏病已經做左手術無事, 但糖尿病就令我一日打4支針
6. 我天生腸胃唔太好, 情緒唔好都會令我腸胃差
7. 我覺得自己第時會係病死
8. 我雖然係自己一個人生活左好多年, 但我仍然很怕一個人. . .
9. 我細個曾經以為個世界唔鍾意我
10. 即使全世界既人都唔信我, 我都希望我既好朋友會無條件甘相信我
11. 我好驚蟲, 特別係最驚蚯蚓
12. 行入7仔只會買野飲居多, 特別係思樂冰
13. 最近既口頭禪係holy shit
14. 最近成日去既老地方係太古城某間7仔
15. 我呢排最新既花名叫呀田
16. 最近愛上了豆腐品: 豆腐花, 豆腐雪糕, 豆漿, 蒸豆腐. . .
17. 我最鍾意睇高木直子既書
18. 我最鍾意做既野係訓覺
19. 我有一個係新加坡做野既男朋友, 我同我既朋友簡稱佢為PoonPoon或者係Poonie
20. 我班同事話Poonie似Amigo 崔建邦, 講下講下我都覺得似, 特別係佢自己MSN個張相
21. 我唔想只係成為 Poonie 最愛既人, 而係成為佢唯一愛既人
22. 我發覺我呢排有嚴重新加坡恐懼症, 唔知點解成日都見到, 聽到同睇到好多關於新加坡既野.
23. 我自從係新加坡飲左5種味既益力多之後, 就唔多想飲香港既益力多
24. 係公司無野做個陣最鍾意同 Karen媽係 Facebook status 度一唱一和
25. 宜家晚晚既娛樂就係同 Poonie 打機. . . 我係game度叫懵婆而 Poonie 叫零零柒
26. 我ringtone宜家係用緊 Jonas Brothers 既 “when I look into you eyes”, wallpaper 用緊我張相, screensaver 用緊 Poonie 張相
27. 愛上左"Twilight" , 雖然個男主角係戲裡面個造型好gay, 但佢實際型爆
28. "BedTime Stories" 裡面隻天竺鼠Bugsy宜家係我近期至愛
29. 我從來係Macdonald唔會食有塊肉既包, 除左雞肉包
30. 我 MSN 大部份時候都係開住, 如果超過24小時都唔見我既話, 請盡可能搵下我, 我有可能暈左或者入左醫院.
31. 我其實最憎搭地鐵, 偏偏我返工就一定要搭地鐵
32. 小玲宜家暫時係唯一一個可以食住我既人, 無論佢點話我, 玩我, 笑我我都絕對唔會嬲, 亦嬲唔落. . . 我實在太愛佢了
33. 到現時我同Poonie睇過三套戲, 一套係新加坡睇既恐怖片, 兩套係香港睇. . .
34. 我黎緊既目標要係Poonie返黎前或者係我過去搵佢前減肥!!!!!!
35. 希望可以係今年內搬出市區, 唔再做離島人
36. 今個月18號係我同Poonie既100日. . . 我竟然第一次做埋呢d婆仔野, 仲細咩 -_____- ‘’
37. 有時我會諗我宜家做緊既係咩工, 點解有時可以 hea 到唔知做咩好, MSN Facebook任玩唔嬲, 唔舒服唔知醒可以打返去話遲返. . . 哇!
38. 突然好想由宜家開始介紹自己做呀田, 太鍾意呢個名喇. . .
39. 以前成日會有人問 “你想生仔定生女呀?” 客套d梗係話生仔生女都無所謂. . . 但坦白講, 我想生仔多d
40. 成世人俾人問得最多既係 “你係mix? 法國? 甘你咪識講法文. . .” 我重申一次, 我唔識, 因為我跟老豆而唔係跟呀媽. . .
41. 我係超級電視精, 無電腦玩我還可以, 無電視? 你殺左我吧!!
42. 我只係留過一次長頭髮, 係我17歲個陣. . . 十年後我想再留多次
43. 唔知點解次次,一見到Poonie online 我就好似個細佬女甘超開心, 跟住我就會俾人贈我六字真言: 超.低.能.勁.搞.笑
44. 我好鍾意返星期六, 因為事關星期六全個 department 得我一個返, 而基本上我返到公司唔係上網就係訓覺, 超爽!!!
45. 星期一係全個星期我最憎既一日, 因為我通常起唔到身, 而且公司有時會忙到發瘟. I HATE MONDAY!!!!!
46. 剛剛坐我後面個同事突然係度唱 “小個便, 煮個面, 我地轉頭又見面”, Laugh die me. . .
47. 有時我會幻想我老公係高長勝. . .
48. 我成日會諗我今晚食d咩好. . . 兩餸飯? 燒味飯? 自己煮飯?
49. 聽聞2009年對我地狗女黎講係好年. . . 係唔係真都好我都希望今年唔好再有d咩事發生
50. 原本我諗住寫夠100樣野, 但因為諗唔到寫咩既關係, 變左做50樣. . .
51. 因為係公司無聊無野做, 所以我又用左返工既時間繼續寫夠100樣 =D
52. 我自問係一個都幾情緒化既人, 但比以前已經好好多喇 (我諗…)
53. 憎一個人係好辛苦, 不過有一個人係我打從心底甘憎死佢, 佢就係陳積奇
54. 公司突然間俾多左好多野我做, 因為隔離team既人唔做野. . . 而我亦因為甘俾張紙介親隻手指, 激死我!!!
55. 承上題: 不過Sam哥同我講, 我地要同心, 唔關我地事但又要我地做既就要出聲, 長命工夫長命做, 唔鬼駛理佢地.
56. 再承上題: 以前係公司我 MSN 個 status 永遠都係 available, 但宜家會變左 busy. . .
57. 呢排係唔係都痾, 腸胃又差左. . . 我發生咩事????
58. 如果可以我好想請一個星期假之後起碼用整整3曰黎訓番覺好既
59. 我發覺自己有嚴重渴睡症, 去到邊訓度邊, 超恐怖!!!
60. 我自覺同 Poonie 默契多左, 好多野唔需要講都知道大家想點. . .
61. 有時我會覺得自己搵野黎煩, 不過唔知係咪個次死裡逃生既關係, 好多野都睇化左
62. 好想知男人係咪到左某一個時候就會出去尋求新鮮?
63. 唔知點解, 我突然好想離開香港去第二度重新開始, 即係話放棄哂呢度既一切. . .
64. 今日係某人個 blog 度見到佢個名, 個一刻成個人落哂型. . .
65. 剛剛電視做緊 Bosco 既新MV , 雖然我唔係好鍾意佢既死人手勢, 但係係無計架, 因為佢真係超型. . .
66. 呢排 Facebbok 起勢甘玩 tag 呢個 tag 個個, 但係我就超鍾意同 enjoy 甘玩. . . 你睇我依然係度寫就知. . .
67. 有時一個人返到屋企之後唔知做咩, 我就好怕個種感覺
68. 係屋企悶個陣我就會開歌黎聽, 仲要係超大聲個隻
69. 劉家昌出碟???? 唔係喇嘛 T___T
70. 我會成日留意住我個電話, 睇下有冇收到小玲Poonie既 sms. . . 不過最後多數都係我走去 send 俾佢地
71. 承上題: 我個個月 send sms 既用量俾我傾電話既用量應該係多幾倍. 唔知點解打字比講野好似舒服d.
72. 再承上題: 不過當然我都會講電話, 宜家應該係同 Poonie 講得最多, 跟住係小玲.
73. 我好鍾意睇台灣節目, 宜家成日都會上 youtube 睇大小愛吃.
74. 近排喊多左, 公司多野做左, 情緒低落左, 個人自閉左. . .
75. 撞番以前係香港讀國際學校既同學仔, 感覺難能可貴
76. 前晚返到屋企一坐低就大喊一場, 自己都唔知點解, 只係知自己超唔開心. . .
77. 多謝小玲有晚同我狂唱K歌新歌舊歌懷舊歌, 仲有黎明既”我的我的寶貝親愛”
78. 距離Karen媽離開我既時間愈黎愈近, 低落指數無限上升
79. 公司有小丸子陪我, 屋企有Elmo fluffy 陪我. . . 但我更想無論我係邊, 咩時候都想見到Poonie
80. 咩我個樣真係甘鬼? 但點解小玲覺得我完完全全似係一個香港人多過外國人?
81. 試過有一次自己係葵芳食野, 有個傻傻地既女人就黎同我一齊坐, 跟住係甘同我講野. . . 開頭我唔理佢, 佢竟然以為我係啞, 但我真係唔想同佢講野, 所以我就用英文同佢講野, 扮聽唔明佢講咩, 但點都估唔到, 佢即刻用英文同我講野. . . 總之我同佢講巴魯坦星話好過!!!
82. 我發現. . . 女人總是知道太多不應該知道既事情; 而男人卻唔知道太多應該知道既事情
83. 最近變得愈黎愈雞婆, 咩都計住計住, 辛苦賺番黎既錢... 好唔捨得用, 但要過活, 無計!
84. 我今日返公司個陣發覺有一個貌似任達華既男同事, 個刻我係停左腳步望下佢係邊個department, 原來佢同Paul Maria係同事. 雖然我係有過一刻心動既感覺. . . 但Poonie, 我仍然係最愛你
85. 有時我唔開心, 但我好快會無事. . 訓醒左之後就咩都會唔記得哂, 非常簡單 :D
86. 因為呢幾日訓唔到而導致返工時候釣魚既關係, 我就呢幾日飲左我成年份量既咖啡
87. 黎緊我想將我既電話鈴聲轉為 “Ponyo, ponyo, ponyo. . .”, 但我會覺得我會俾人笑我白痴兼低能
88. 我個電話俾我謀殺左, 好不幸地佢從20/F趺左落街, 粉身碎骨
89. 其實我好鍾意寫blog, 不過次次無寫一排我就唔記得個login, 所以我開左好多個blog但又冇咩野睇.
90. 承上題: 所以 facebook 既 note 係寫得最多野, 因為我會日日至少login一次. 不過今年我希望我一直係無名keep住個blog
91. 話甘快, 就已經寫到最尾個10樣. . . 時間過得真係快. . .
92. 我發覺原來我真係鍾意睇電視多過上網, 就算上緊網, 我既目光都係向住個電視機, 打機除外. . .
93. 係我在生之年一定要去一次 Scotland 既天涯海角
94. ZzzZzzzZzzzZZZZzzzZzzz
95. 很懷念新加坡既海南雞飯, 很懷念 Poonie 煮既湯, 很懷念cherry 味既可樂, 很懷念睇住佢揸車, 很懷念佢會盡佢最大努力令我係新加坡過得很快樂. . .
96. 很懷念係香港同 Poonie 既短暫生活, 很懷念同佢小玲Karen媽係發記食”飄香”, 很懷念地鐵裡面佢擁我入懷既感覺. . .
97. 我超掛住超掛住超掛住超掛住超掛住超掛住超掛住超掛住超掛住超掛住. . . Poonie
98. 宜家朝朝早都係食粥, 食晏就食菜飯. . . 勁健康!
99. 睇完”崖上的波兒 + 成龍霸王洗髮液” 個爆笑廣告之後, 我笑左起碼15分鐘
100. - The End – 好野, 哈哈哈



。aH Sa =D
arrow
arrow
    全站熱搜

    田 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()